Uffe Pettersson

Fredag morgon!

Kategori: Allmänt

Jaha då var det fredag igen då!
Är ett tag sen jag skrev nåt här så nu är det väl dax att göra ett försök...Men just nu är det inte så lätt att skriva för min lilla fjäderklädda vän Hugo vill låna datorn!



Här kollar han in webkameran...Han är en skön rackare!

Skolavslutning i dag...I år har jag ingen student eller examen att uppmärksamma...Men min egen lilla Linn går ur åttan i år.



Och Ninnie har blivit gammal nog att resa iväg till Örebro på egen hand...Huga vad fort tiden går!
Den enda som inte blir äldre är nog jag...Jag är fortfarande bara 29 år ;)
Men jag skulle gärna bli fem veckor äldre NU!!!!
Då har jag semester och den är så väldigt välkommen i år!



I år kanske det blir en resa söderut med bilen,vi får se.
Nu måste jag sluta skriva och skjutsa Linn till sista dan i skolan för den här gången.
Ta hand om er så hörs vi!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: