Uffe Pettersson

Fredag morgon!

Kategori: Allmänt

God morgon alla eventuella läsare av denna oerhört spännande blogg!

I dag ska bilen repas och vilken tur att jag slipper göra det själv...För enligt vissa så klarar jag inte av det på egen hand,he he! Nä så här ligger det till...Jag HATAR att skruva i bilen,det finns inget värre!
Det som är lite lustigt med det hela är att jag är utbildad bilmekaniker :)
Jag har dock aldrig jobbat som bilmekare men för länge sedan tyckte jag att det var kul och skruvade en hel del både i min och andras bilar men nu drar jag mej till och med för att byta däck på fanskapet,så jag är väldigt glad över att jag har en bra vän som dessutom verkar gilla att skruva!


Nä nu ska jag äta nåt och sen åka till mekaren!...Höres!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: