Uffe Pettersson

Snart bär det av!

Kategori: Allmänt

Bara två veckor kvar nu! Sen går det två flyttlass mot samma mål.
 
 
Hit ska vi flytta! Snyggt va!?
 
Det har varit och är en hektisk tid med husköp,husförsäljning och lägenhetsförsäljning...För att inte tala om all denna flyttstök som man inte kommer ifrån! Men nu börjar det som sagt att närma sig och delar av mitt hus är redan tömt,urstädat och plomberat!
 
En sak som är underligt är...Var kommer all jävla skräp i från???
Jag har kört fyra släpvagnar fulla med skräp till soptippen och det finns fortfarande kvar skit som ska slängas! Hur lyckas man samla på sej så mycket skit som jag inte ens kommer ihåg att jag skaffat mej?...DET TAR JU ALDRIG SLUT!!!!
 
 
Nu är ju inte just den här bilden från mina förråd,men det känns så!
Det ska bli väldigt skönt när flytten är gjord och jag har fått ränsa bort allt gammalt skräp!
Nåja nog om skräpet nu...Det bästa med den här flytten är att jag ÄNTLIGEN blir sambo med den underbara Sofie Lönn <3
 
Som sagt det händer mycket just nu...Min äldsta dotter Ninni har ju vuxit ur byxorna och flyttat hem i från...Det känns lite konstigt faktiskt,Jag kan ju inte säga att jag är ledsen för det är jag inte! Tvärtom faktiskt,jag är jätte glad för hennes skull...Men HUGA vad stor hon har blivit helt plötsligt. En lite rolig sak i det hela var nu när hon fyllde år...Det har alltid varit ett himla planerande och fixande för att bjuda dom nära och kära på kalas när hon har haft födelsedag,men den här gången fick jag åka HEM TILL HENNE och bara sätta mej ner och bli bjuden på fika...Bara en sådan sak gör ju att man fattar att ungen har blivit stor!
 
 
Nåja jag har ju Linn kvar hemma som jag kan tjata ut mina faderliga moralpredikningar på, hehe!
Nä mina eventuella läsare av denna suveräna blogg,nu ska jag dyka in i flytt stöket och kanske få nått nyttigt gjort...Ha en bra dag så hörs vi!!!

Kommentarer

  • Ulf säger:

    Haha. passa på att slänga, så mycket du kan...

    2013-03-14 | 09:47:21

Kommentera inlägget här: