Uffe Pettersson

KATASTROF PÅ MURGATAN!!!!!

Kategori: Allmänt

Nu är katastrofen ett faktum på murgatan i malmberget!



MIN DISKMASKIN HAR KRASCHAT!!!



Vad gör man nu då?

Diska för hand sa gumman och for på jobbet med ett leende...Så här sitter jag ensam med en stor hög disk för maskinfan diskade inte ens klart det som var i maskinen och den var full och då menar jag FULL med skitig disk!

Förresten är det någon som vet hur man åtgärdar problemet när översvämmningsskyddet har aktiverats? Jag tror att det är det som är felet för symtomen stämmer men i instruktionsboken står det bara att jag måste kontakta serviceman...Njäää jag gör nog ett försök själv tror jag :)
Det är bara att bita ihop och plocka fram verktygen!




Men nu har jag inte tid med det här nå mer för nu ska Pettersson...Suck...Diska! :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: