Uffe Pettersson

En dag på murgatan!

Kategori: Allmänt

Nu mina vänner börjar det likna nåt med den kommande flytten! Jag har nu tömt,städat ur och plomberat nästan hela bottenvåningen på murgatan!
 
Rum nr 1
 
 
Rum mr 2
 
 
Rum nr 3
 
 
Och rum nr 4
 
 
Nu är det bara toan kvar där nere...Men den innehåller den enda duschen jag har i huset och den ska nog användas några gånger till,så den plomberingen får vänta ett tag till.
 
Men nu är det ju så att om en våning töms och städas ur så kan man ju undra var alla saker från den tomma våningen tog vägen!?
 
Så här ser det ut i mitt vardagsrum.
 
 
 
 
Och mitt kök blev Linns rum.
 
 
Jag har alltid tyckt att jag har gott om plats hemma men nu får jag prova på "compact living"
Nåja det handlar ju bara om en vecka,sen blir det gott om plats i det nya huset!
Så där ja,nu har jag visat vad som händer hos mej. Men nu ska jag återgå till mina verktyg för dagen!
 
 
Vi hörs en annan dag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: