Uffe Pettersson

Länge sedan!!!

Kategori: Allmänt

Hej alla som råkar trilla förbi här! Nu är det väldigt länge sedan jag skrev något på min blogg,jag bodde till och med fortfarande på murgatan då! Jag har sedan i mars bott på harrvägen och vi trivs som fisken i vattnet här!
Det har ju hunnit hända en hel del sen sist förutom flytten...Linn har gått ut NIAN och Malin har tagit studenten.
Sen har jag haft en väldigt lugn och skön semester med en del trevliga inslag som tex besök från stockholm i form av min älskade Sofies bror Daniel!
Ganska gammal bild men han är lik sig fortfarande...Sen har ju både Ninni och Martin flyttat hemifrån...Dock ej till samma ställe...hehe! Men i dag fyller jag år och det har alltid varit början till slutet på sommaren fast jag vet att augusti kan vara en riktigt härlig sommarmånad. Nåja jag har haft en skön sommar i nya huset och jag är redo för hösten! Nu blev klockan god natt men jag ska försöka vara lite flitigare med skrivandet!...Vi höres :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: