Uffe Pettersson

Så var det Lördag!

Kategori: Allmänt

Lördag morgon kl 06:11 och Pettersson har sovmorgon men är vaken...Hur blev det så här?



Nu är det bara två dagar kvar av den här veckan och ni som känner mej vet varför jag vill att helgen går fort! Jag har förresten besiktat bilen i veckan och det blev som jag anade...Lite efterjusteringar och välkommen tillbaka inom en månad! Jag tror egentligen inte att det är nåt fel på bilen,jag tror bara att dom tycker att jag var så trevlig och vill träffa mej igen :P



I går var det lite roligare på jobbet! Nu har vi två nya riggar igång så det blev lite mer att göra!
Och varför är det roligare när man är ovan med något? Dom gamla riggarna börjar man att kunna nu efter sex år på borrningen! Kanske det är roligare när man måste fundera för att göra rätt!
Nåja hur som helst så går ju tiden mycket fortare om man har mycket jobb på fältet i stället för att sitta och bevaka hela skiftet! Nä nu en till kopp kaffe och en stoooor snus så man kvicknar till ordentligt!



Höres!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: